Reklamacje
Niezgodność towaru z umową
Mimo największej staranności w dbaniu o jakość sprzedawanego przez nas towaru mogą ujawnić się wady ukryte.
Na zgłoszenie wady mają Państwo 2 lata licząc od momentu otrzymania przesyłki.
Jak najlepiej zgłosić reklamację?
- w pierwszej kolejności skontaktuj się z nami mailowo na adres: sklep@shiny.pl - podaj nr zamówienia, opisz wady oraz załącz zdjęcia
- poczekaj na odpowiedź - na 99,9% wiadomości odpowiadamy w ciągu 24 h (licząc dni robocze)
- jeżeli zostaniesz poproszony o odesłanie towaru, zapakuj starannie paczkę i dołącz wypełniony formularz reklamacyjny - pamiętaj, że towar odsyłany do reklamacji powinien być czysty
- reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni
Reklamacje można również zgłosić poprzez bezpośrednie odesłanie towaru wraz z formularzem reklamacyjnym na adres:
EDRJU Andrzej Chmiel
SHINY.PL
ul. Czerwonego Kapturka 2
05-092 Dziekanów Leśny