Darmowa dostawa do paczkomatów od 50,00 PLN
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Reklamacje

Niezgodność towaru z umową

Mimo największej staranności w dbaniu o jakość sprzedawanego przez nas towaru mogą ujawnić się wady ukryte.

Na zgłoszenie wady mają Państwo 2 lata licząc od momentu otrzymania przesyłki.

Jak najlepiej zgłosić reklamację?

  • w pierwszej kolejności skontaktuj się z nami mailowo na adres: sklep@shiny.pl - podaj nr zamówienia, opisz wady oraz załącz zdjęcia
  • poczekaj na odpowiedź - na 99,9% wiadomości odpowiadamy w ciągu 24 h (licząc dni robocze)
  • jeżeli zostaniesz poproszony o odesłanie towaru, zapakuj starannie paczkę i dołącz wypełniony formularz reklamacyjny - pamiętaj, że towar odsyłany do reklamacji powinien być czysty
  • reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni 

 

Reklamacje można również zgłosić poprzez bezpośrednie odesłanie towaru wraz z formularzem reklamacyjnym na adres:

EDRJU Andrzej Chmiel

SHINY.PL
ul. Czerwonego Kapturka 2
05-092 Dziekanów Leśny

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel